سامانه الکترونیکی پاسخگویی به شکایات و ارتباط مردمی سازمان امور مالیاتی کشور که در اجرای ماده 25 قانون ارتقاء سلامت نظام اداری و مبارزه با فساد فعال گردیده، فرآیندی است که به موجب آن شما می توانید شکایات خود را ثبت نموده و دادستانی انتظامی مالیاتی و سایر دفاتر ذیربط مسئولیت رسیدگی به این شکایات را به عهده دارند.
مودی محترم این سامانه صرفا جهت ثبت شکایت ( نقض قوانین و مقررات، عدم انجام وظیفه، درخواست وجه غیر قانونی و گزارش سوء جریان یا فرار مالیاتی) می‌باشد در سایر موارد می توانید با مرکز ارتباط مردمی سازمان با شماره سراسری 1526 تماس حاصل فرمائید.بدیهی است پاسخ لازم پس از رسیدگی از طریق این سامانه به اطلاع شما خواهد رسید .
پیش از تنظیم و ارسال شکایت خود به نکات زیر توجه فرمایید :

ادامه مطلب

مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : سامانه ,شکایات ,مالیاتی ,رسیدگی ,مردمی ,ارتباط ,ارتباط مردمی ,مردمی سازمان ,مالیاتی کشور ,سازمان امور ,امور مالیاتی ,ارتباط مردمی سازمان
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

اطلاعات آموزش مدیریت و کارآفرینی دانلود تحقیق فیروزه ی جان دل خاکـــــی حسین کیانی نیا بانک تور لحظه آخري کافه نرم افزار | تولید و انتشار انواع اپلیکیشن اندروید